Společnosti

Psaní textů nejen pro vyhledávače


Psaní textů ať už reklamních nebo přímo na web není vůbec jednoduchá záležitost, jak by se na první pohled mohlo zdát. Takové texty totiž musí zaujmout nejen samotné uživatele, ale musí se líbit také vyhledávačům, aby se k vašim stránkám a hlavně produktům a službám uživatelé pomocí vyhledávání dostali.
stůl pracovníka.jpg

Takovému psaní se profesionálně říká seo copywriting.
Jedná se o poutavé a přesvědčivé PR články, které zaujmou především samotné uživatele, a zároveň se jedná o texty, kterých účelem je dosáhnut první příčky ve vyhledávačích a zviditelnit tak vaše webové stránky a zároveň produkty a služby, které vaše stránky, vaše firma nabízejí.
Hodnotný obsah, který působí na uživatele internetu pomocí klíčových lov a frází. Jde o to, aby články byly nejen čtené a chtěné, ale také sdílené mezi další uživatele. Dalším sdílením dosáhnete požadovaného efektu a tím také zlepšení umístění vašich stránek ve vyhledávačích.
Seo copywriting má pár základních bodů, které je pro úspěch nutné dodržet a sice:
· Headline
· Obsah
· Meta description
· Zpětné odkazy – linkbuilding
Headline = poutavý nadpis, díky kterému si uživatelé článek vůbec přečtou s cíleným klíčovým slovem
Obsah = zajímavý a poutavý text, článek, který není duplicitní, zahlcený klíčovými slovy a kvantita není na úkor kvality
Meta description = popisek představující obsah článku nebo stránky, který má 150 znaků, je stručný, obsahuje klíčové slovo a je jedinečný
Zpětné odkazy = součástí každé stránky, článku jsou odkazy nejen na váš web, ale také na jiné weby, díky čemu nabízíte uživateli i další možnosti zjistit mnohem více. Zpětné odkazy vždy musí souviset s daným tématem a jedná se o kvalitní odkazy z relevantních zdrojů.
práce programátora.jpg
Nic není předem dané a dodržování pravidel si upravíte dle požadavků a představ vašich a vašich zákazníků. Obsah je vždy důležitý, protože jedině tak upoutáte pozornost a přilákáte na svoje stránky a k vašim produktům a službám co nejvíce zákazníků.