Psaní textů nejen pro vyhledávače
Takovému psaní se profesionálně říká seo copywriting.
Jedná se o poutavé a přesvědčivé PR články, které zaujmou především samotné uživatele, a zároveň se jedná o texty, kterých účelem je dosáhnut první příčky ve vyhledávačích a zviditelnit tak vaše webové stránky a zároveň produkty a služby, které vaše stránky, vaše firma nabízejí.
Hodnotný obsah, který působí na uživatele internetu pomocí klíčových lov a frází. Jde o to, aby články byly nejen čtené a chtěné, ale také sdílené mezi další uživatele. Dalším sdílením dosáhnete požadovaného efektu a tím také zlepšení umístění vašich stránek ve vyhledávačích.
Seo copywriting má pár základních bodů, které je pro úspěch nutné dodržet a sice:
· Headline
· Obsah
· Meta description
· Zpětné odkazy – linkbuilding
Headline = poutavý nadpis, díky kterému si uživatelé článek vůbec přečtou s cíleným klíčovým slovem
Obsah = zajímavý a poutavý text, článek, který není duplicitní, zahlcený klíčovými slovy a kvantita není na úkor kvality
Meta description = popisek představující obsah článku nebo stránky, který má 150 znaků, je stručný, obsahuje klíčové slovo a je jedinečný
Zpětné odkazy = součástí každé stránky, článku jsou odkazy nejen na váš web, ale také na jiné weby, díky čemu nabízíte uživateli i další možnosti zjistit mnohem více. Zpětné odkazy vždy musí souviset s daným tématem a jedná se o kvalitní odkazy z relevantních zdrojů.
Nic není předem dané a dodržování pravidel si upravíte dle požadavků a představ vašich a vašich zákazníků. Obsah je vždy důležitý, protože jedině tak upoutáte pozornost a přilákáte na svoje stránky a k vašim produktům a službám co nejvíce zákazníků.