Jak propagovat výrobky textilní galanterie
Prodej textilu a textilní galanterie se těšil značné oblibě již za socialismu. Tehdy totiž byly dostupné látky v metrážích v poměrně širokém zastoupení, ve srovnání s běžnou konfekcí, kde bylo spíše obtížné objevit vhodné oblečení pro každý den i pro slavnostní příležitosti. Lidé si tedy docela často šili oblečení doma na šicích strojích. Dnes je situace sice v tomto směru odlišná, protože výrobců oděvů jsou tisíce, a nakoupit lze v podstatě cokoliv, ale přece jen je stále domácí ruční výroba nepřekonatelná, protože co kus, to originál, a navíc dle vašeho gusta a přesně na míru.
Chcete-li i vy přispět „do mlýna“ a nabízet v prodeji látky a textilní galanterii, pusťte se do toho, ovšem rádi bychom vám naznačili, že bude zapotřebí v první řadě mít zhotovený spolehlivý e-shop. Měli byste mezi ostatními podobnými konkurenčními weby vyniknout svou jedinečností, grafickým zpracováním, kvalitními produktovými fotografiemi a přehledným nákupním menu. Samozřejmě bude zapotřebí jistá obchodní strategie, například různé slevové akce, bonusy a dárky k nákupu, úleva od ceny za dopravu atp., což ovšem zřejmě již dobře víte.
Co by vám však mohlo uniknout pozornosti, je podchycení prvků SEO a také PPC reklama. SEO je potřebné pro internetové vyhledávače, aby vás zařazovaly mezi nejsilnější konkurenty do popředí, a podceníte-li jej, velmi snížíte svou šanci na zviditelnění a může se stát, že vás budou zákazníci dokonce míjet.
TikToková PPC reklama a spolu s ní i další PPC reklama pro Pinterest vám rovněž pomohou s prezentací vaší činnosti, aby o vás lidé věděli a mohli využívat všech vašich služeb. Internetová reklama touto formou, a spolu s ní i reklama na sociálních sítích, oslovuje stovky až tisíce lidí, a možná, že má i větší účinnost, než reklamy mediální v televizi a v rozhlase nebo v tisku.